search Wiedza współpraca wsparcie od 1907
Miejsce:
online
Termin rozpoczęcia:
16, 23 listopada 2025r.
Godzina rozpoczęcia kursu:
08:00
Typ:
Szkolenie
Tryb:
dzienny
Opłata:
690,- zł od osoby
550,- zł cena dla osób po kursie I stopnia certyfikacji

ENOVA 365 - kurs od podstaw  online

16, 23 listopda 2025 r. od godz. 08.00 (dwa dni po 8 godz. lek.)

Celem kursu jest poszerzenie kwalifikacji zawodowych w zagadnieniach objętych tematyką kursu. Kurs stanowi uzupełnienie i poszerzenie wiedzy m.in. dla Słuchaczy kursów I stopnia realizowanych przez SKwP z zakresu pracy i księgowania na programie finansowo-księgowym. Słuchaczami kursu mogą być osoby posiadające co najmniej wykształcenie średnie, uznające potrzebę ustawicznego doskonalenia zawodowego przez cały okres pracy zawodowej oraz rozumiejące istotę i znaczenie przestrzegania norm i zasad etycznych w pracy.

Czas trwania szkolenia wynosi 16 godzin lekcyjnych.

Efekty kształcenia:

Po zakończeniu kursu słuchacz powinien:
1. Wiedza: Pozyskanie i doskonalenie wiedzy w zakresie objętym programem kursu
2. Umiejętności: posługuje się programem Enova365
3. Kompetencje społeczne: Wykonywanie pracy zgodnie z zasadami etyki zawodowej

Wykładowca: mgr Piotr Schröder - specjalista praktyk, magister finansów i rachunkowości, ukończył studia doktoranckie na wydziale Finansów Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie. Doświadczenie zawodowe zdobywa pracując jako księgowy w podmiocie zajmującym się usługowym prowadzeniem ksiąg rachunkowych i podatkowych. Prowadzi zajęcia z zakresu rachunkowości na Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie. Jest w trakcie postępowania kwalifikacyjnego na biegłego rewidenta. Członek Komisji ds. Młodzieży, działającej przy Oddziale Okręgowym SKwP w Krakowie. Wykładowca w Oddziale Okręgowym SKwP w Krakowie w zakresie rachunkowości.

Odpłatność:

690 zł. - od osoby za szkolenie on-line
550 zł. - cena dla osób po kursie I stopnia certyfikacji

Warunkiem korzystania ze zniżek dla członków są na bieżąco opłacone składki.
Warunkiem uczestnictwa w szkoleniu jest dokonanie wpłaty na nasze konto zgodnie z ogólnymi warunkami świadczenia usług szkoleniowych Niepublicznej Placówki Kształcenia Ustawicznego.

Program:

  1. Wprowadzenie do programu
    1. logowanie do systemu
    2. omówienie modułów programu
    3. zaznajomienie Uczestnika z konfiguracją programu i bazy
  1. Plan kont:
    1. konta syntetyczne
    2. konta analityczne
    3. konta słownikowe
  1. Bilans otwarcia:
    1. wprowadzanie sald początkowych
    2. wprowadzanie rozrachunków z poprzedniego okresu
  1. Faktury zakupu i sprzedaży w walucie polskiej:
    1. ewidencja faktur zakupu
    2. ewidencja faktur sprzedaży
    3. importowanie faktur sprzedaży z innego programu
  1. Moduł Handel:
    1. wprowadzanie kartoteki towaru
    2. wprowadzanie zakupu towarów
    3. wprowadzanie sprzedaży towarów
  2. Ewidencja listy płac i deklaracji:
    1. dekretacja listy płac
    2. dekretacja deklaracji kadrowo-płacowych (DRA, PIT-4, PPK)
    3. weryfikacja poprawności zapisów (rozliczenia księgowe)
  3. Ewidencja środków pieniężnych
    1. wprowadzanie raportu kasowego
    2. import wyciągów bankowych
    3. analiza rozrachunków
    4. generowanie przelewów
    5. wprowadzanie delegacji
    6. generowanie dokumentów rozliczeniowych (rozliczenie zaliczki, kompensata, cesja)
  1. Środki trwałe:
    1. zakup i ujęcie środków trwałych
    2. likwidacja środka trwałego
    3. generowanie amortyzacji
  1. Ewidencja VAT
    1. rejestry VAT
    2. deklaracja VAT
  2. Omówienie zestawień księgowych:
    1. zestawienie obrotów i sald
    2. generowanie deklaracji podatkowych
    3. generowanie bilansu
    4. generowanie rachunku zysków i strat

Wymagania sprzętowe:
Do wzięcia udziału w szkoleniu niezbędny jest komputer stacjonarny, laptop, tablet lub telefon komórkowy z obsługą dźwięku.

W ramach szkolenia zapewniamy:
- materiały szkoleniowe
- zaświadczenie o uczestnictwie w szkoleniu.

Informacje dodatkowe

Warunkiem uczestnictwa w szkoleniu jest nadesłanie karty zgłoszenia poprzez formularz online na stronie internetowej oraz dokonanie wpłaty na nasze konto ING Bank Śląski 09 1050 1416 1000 0090 3040 1757 do dnia poprzedzającego szkolenie. Jeżeli do dnia poprzedzającego szkolenie należność ureguluje zbyt mała ilość osób to szkolenie zostanie odwołane (informacja zostanie wysłana drogą mailową).

Rezygnacja ze szkolenia musi nastąpić bezwzględnie w formie pisemnej (za pośrednictwem poczty mailowej) zgodnie z ogólnymi warunkami świadczenia usług szkoleniowych Oddziału Okręgowego w Kielcach (kliknij tutaj). Rezygnacja w późniejszym terminie wiąże się z koniecznością pokrycia kosztów szkolenia przez zgłaszającego w wysokości 100%. Nieuczestniczenie w szkoleniu nie skutkuje zwrotem wpłaconej należności.

Karta zgłoszenia jest prawnie wiążącą umową zawartą pomiędzy organizatorem szkolenia a zgłaszającym.

Uczestnictwo w szkoleniu potwierdzone jest imiennym zaświadczeniem.

Realizacja kursu uzależniona jest od ilości osób zainteresowanych powyższą tematyką.

ul. Zagnańska 84a
25-528 Kielce

tel. 41 368 66 03
tel. 41 368 60 68
tel. 41 368 66 18

szkolenia@kielce.skwp.pl
biuro@kielce.skwp.pl

ING Bank Śląski 09 1050 1416 1000 0090 3040 1757