09 lutego 2024 roku; godz. 09:00-12:15
szkolenie online
WYKŁADOWCA:
Leszek Lewandowicz - doradca podatkowy, sekretarz Stowarzyszenia Księgowych w Polsce – Zarządu Głównego w Warszawie oraz Oddziału Wielkopolskiego w Poznaniu,
Czas trwania kursu: 4h
Odpłatność:
225 zł. - od osoby
200 zł. - członkowie SKwP O/O w Kielcach będący płatnikiem za szkolenie
Warunkiem uczestnictwa w szkoleniu jest nadesłanie zgłoszenia.
Warunkiem korzystania ze zniżek w opłacie za kurs jest co najmniej roczne członkostwo w Stowarzyszeniu Księgowych w Polsce i terminowe opłacanie składek.
PROGRAM
- Współpraca z klientami – jakich błędów unikać.
- Czy umowa zawarta z klientem prowadzący JDG może być uznana za umowę zawartą z konsumentem? Jakie to ma praktyczne skutki?
- Na co uważać przy umowach z klientami i co powinno być w umowie a czego nie mogę uregulować umową.
- Umowa z klientem a KSeF.
- Sposoby ograniczenia odpowiedzialności cywilnoprawnej biura rachunkowego.
- Umowa z klientem a polisa ubezpieczeniowa – co zrobić aby nie utracić ochrony wynikającej z polisy.
- Jak dobrze skonstruowana umowa ogranicza ryzyko odpowiedzialności karno-skarbowej?
- Jak zmienić umowę? Jak zmienić wynagrodzenie?
- Praktyczne problemy powstałe na gruncie umowy.
Szczegóły organizacyjne przy szkoleniu on-line:
- Zajęcia prowadzone przez Internet, za pomocą specjalnej platformy ClickMeeting umożliwiającej komunikację pomiędzy wykładowcą a uczestnikami, pozwalającej także na zadawanie pytań wykładowcy na czacie.
- na wskazany adres e-mail uczestnik otrzyma zaproszenie do spotkania video z wykładowcą za pośrednictwem programu/aplikacji ClickMeeting, prosimy o podawanie własnego adresu e-mail.
- Zgłoszeni uczestnicy otrzymają materiały szkoleniowe w formie elektronicznej.
Wymagania techniczne:
- laptop/komputer z głośnikiem i mikrofonem/smartfon,
- stabilny dostęp do Internetu.
- przeglądarka internetowa (preferowana Google Chrome),
Warunkiem uczestnictwa w szkoleniu jest nadesłanie karty zgłoszenia poprzez formularz online na stronie internetowej oraz dokonanie wpłaty na nasze konto ING Bank Śląski 09 1050 1416 1000 0090 3040 1757 do dnia poprzedzającego szkolenie. Jeżeli do dnia poprzedzającego szkolenie należność ureguluje zbyt mała ilość osób to szkolenie zostanie odwołane (informacja zostanie wysłana drogą mailową).
Rezygnacja ze szkolenia musi nastąpić bezwzględnie w formie pisemnej (za pośrednictwem poczty mailowej) zgodnie z ogólnymi warunkami świadczenia usług szkoleniowych Oddziału Okręgowego w Kielcach (kliknij tutaj). Rezygnacja w późniejszym terminie wiąże się z koniecznością pokrycia kosztów szkolenia przez zgłaszającego w wysokości 100%. Nieuczestniczenie w szkoleniu nie skutkuje zwrotem wpłaconej należności.
Karta zgłoszenia jest prawnie wiążącą umową zawartą pomiędzy organizatorem szkolenia a zgłaszającym.
Uczestnictwo w szkoleniu potwierdzone jest imiennym zaświadczeniem.
Realizacja kursu uzależniona jest od ilości osób zainteresowanych powyższą tematyką.